Ahlan Wasahlan... Welcome... Selamat datang...

Selamat mengunjungi blog saya yang serba dhaif ini... blog ini hanyalah sekadar tempat saya membuat review tentang sesuatu isu, produk dan tempat saya mencurahkan apa saja pandangan, idea dan karya yang tidak seberapa....Terdapat juga entri-entri yang saya perolehi daripada kursus-kursus, pembacaan serta perkongsian dengan teman-teman bloggers dan saya panjangkan lagi perkongsian di sini. Terlalu banyak kekurangan dan insyaAllah akan saya perbaiki dari semasa ke semasa. Diharapkan agar ada sahabat-sahabat yang sudi berkongsi idea dan apa saja isu dan komen di sini. Segala sumbangan, nasihat dan apa saja komen dan input yang membina saya dahului dengan jutaan terima kasih. Syukran Jazilan.




Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya. Sila tekan butang "like" sekiranya anda suka dengan blog ini. Terima kasih sekali lagi

Thursday, November 11, 2010

Produk Baru Detox Miqfoot dan Detox MiQSlim sudah mula memasuki pasaran terbuka

Toksin yang berkumpul di dalam badan kita yang disebabkan oleh pemakanan, asap rokok, pengambilan produk-produk makanan tambahan dan produk kecantikan yang tidak terkawal serta faktor persekitaran boleh menyebabkan kita bakal menghadapi risiko penyakit berbahaya. Antara  kesan mudarat yang diakibatkan oleh tindakbalas toksin dalam darah seperti:

  • Risiko penyakit kulit
  • Tumor
  • Penyakit jantung
Produk Detox MiQfoot dan Detox MiQSlim keluaran MiQdad Trading telah mula memasuki pasaran terbuka. Kedua-dua produk yang dikeluarkan diperkaya de
ngan herba-herba terpilih keluaran Jun Dong dan dikilangkan dengan teknologi tinggi berfungsi untuk:
  1. Membuang toksin, racun dan lebihan air dalam badan
  2. Menjadikan tubuh lebih ringan dan bertenaga
  3. Mengatasi masalah sukar tidur dan mudah bangun pagi
  4. Melegakan sakit kepala, migrain atau stress
  5. Melawaskan pembuangan najis atau haid
  6. Mengurangkan sembelit dan kembung perut
  7. Mengimbangi kekotoran dalam badan, lipid, tekanan darah, gula dalam darah dan menstabilkannya secara berperingkat
  8. Melangsingkan badan
  9. Dan banyak lagi kebaikan yang boleh dirasai oleh pemakai Detox MiQfoot dan Detox MiqSlim
Dengan harga tawaran yang istimewa yang ditawarkan oleh MiQdad Trading anda boleh menyahkan toksin dalam badan dengan kos yang sangat minima.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen anda. Diharapkan sebarang komen yang ditinggalkan tidak menyentuh sensitiviti agama, perkauman dan isu keselamatan negara. Pihak saya tidak akan bertanggungjawab ke atas setiap komen yang tidak bermoral, melanggar etika dan undang-undang. Adalah juga diingatkan sebarang komen yang ditinggalkan di bawah tanggungjawab anda sendiri.